• Reparaties aan huis

  • Originele onderdelen

  • Uitstekende service

Klantenservice

Categorieën

Betalen

Er zijn bij ons verschillende manieren om te betalen. Dit kan contant, via een bankoverschrijving of door middel van een betaallink. De betaling wordt altijd gedaan bij het ophalen of afleveren van uw apparaat. 

Ons rekeningnummer is: NL77RABO0336820887

Jouw factuur is je aankoopbewijs / garantiebewijs.
Bij Premium Repair ontvang je het factuur per mail of afgedrukt.

Ben je een factuur kwijt en heb je deze opnieuw nodig? Geen zorgen, wij bewaren deze voor je.
Neem contact met ons op om deze op te vragen.

Garantie

Indien je niet tevreden bent met jouw aankoop bij ons, kan je binnen 7 dagen met jouw betaalbewijs het artikel terugbrengen. Het is hierbij belangrijk dat het product ongebruikt is en in de onbeschadigde verpakking zit waar deze in was geleverd. Let op! Dit is niet mogelijk voor onze geleverde diensten. Indien je een probleem hebt met een reparatie, kijk dan onder garantie.

Indien je een probleem ervaart met jouw apparaat na de aankoop of de reparatie, dan kun je aanspraak maken op de garantie. Wij geven 3 maanden garantie op onze reparaties.  Garantie is alles waar je in principe zelf niets aan kan doen als klant / consument. Bijvoorbeeld:

  • Na de reparatie van het scherm van jouw toestel heb je opeens geen beeld meer. Je hebt het toestel niet laten vallen en er is geen schade te zien.
  • Je telefoon doet na een maand opeens niets meer. Er is geen schade te vinden en je hebt deze niet laten vallen.

De volgende voorbeelden vallen niet onder garantie:

  • Je laat jouw telefoon bijvoorbeeld na een maand weer vallen en het scherm is gebroken. 
  • Op vakantie is je tablet in de zee gevallen. Aangezien dit geen risico is geweest van de reparatie, valt dit ook niet onder garantie.

Uiteraard kunnen de twee laatste voorbeelden gebeuren. Wij zoeken naar een oplossing waar beide partijen bij gebaat zijn. Wil je hier toch voor gedekt zijn? Dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen’

Op nieuwe toestellen geven wij 24 maanden garantie. Bij refurbished toestellen geven wij de garantie aan op de factuur.

De garantie op gerepareerde toestellen ligt anders, deze garantie is 3 maanden. Twijfelt u of het probleem onder garantie valt? Bekijk dan de bovenstaande vraag ”Wanneer heb ik garantie?”

Openingstijden

Bij Premium Repair zijn wij op alle officiële feestdagen gesloten:

2025:
Bij Premium Repair zijn wij op alle officiële feestdagen gesloten:

Nieuwjaarsdag – 1 januari 2025
Goede Vrijdag – 18 april 2025
Eerste Paasdag – 20 april 2025
Tweede Paasdag – 21 april 2025
Koningsdag – 26 april 2025
Hemelvaartsdag – 29 mei 2025
Eerste Pinksterdag – 8 juni 2025 
Tweede Pinksterdag – 9 juni 2025
Eerste Kerstdag – 25 december 2025
Tweede Kerstdag – 26 december 2025

Onze openingstijden zijn als volgt:

Premium Repair (Rijnsburg)

Maandag t/m vrijdag: 19:00 – 23:00
Zaterdag: 13:00 – 23:00
Zondag: Gesloten

Premium Repair (Service locatie) (Noordwijkerhout)
Maandag t/m vrijdag: 10:00 – 18:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: Gesloten

Reparatie

De meest voorkomende reparaties voor telefoons en tablets zijn:

1. Scherm reparatie

2. Waterschade herstel

3. Achterkant glas reparatie

4. Batterij of accu vervangen

5. Toestel herstellen

6. Oplaadpunt reinigen

Indien je jouw telefoon binnen de gecommuniceerde tijd klaar wilt hebben adviseren we je om een afspraak te maken. Je mag natuurlijk ook altijd gewoon langskomen tijdens onze openingstijden. Soms kan de reparatie wegens drukte langer duren als je geen afspraak hebt. Wilt u zeker weten dat wij tijd hebben stuur ons gerust een berichtje en krijg direct informatie wat wij voor u kunnen betekenen.

Als een reparatie niet lukt doordat er bijvoorbeeld iets anders kapot is, zijn er geen onderzoekskosten. Indien je toestel waterschade heeft zijn de onderzoekskosten altijd 29,99 euro incl. BTW, dit komt omdat er vaak veel tijd nodig is om te controleren of het apparaat te maken is. Als het probleem niet concreet is (bijvoorbeeld het apparaat geeft geen beeld, maar het scherm is niet stuk), dan zijn de onderzoekskosten 19,99 euro incl. BTW als het niet te maken is.

Ook brengen wij onderzoekskosten in rekening wanneer je de reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd.

Waar mogelijk is, gebruiken wij originele onderdelen.
Wanneer een origineel onderdeel niet meer leverbaar is of nog niet te krijgen is, zullen we dit eerst met je communiceren. Voor iPhone-display-reparaties kan je zelf de kwaliteit kiezen. Dit hebben wij gedaan om verschillende prijsklassen aan te kunnen bieden.

Veel gestelde vragen (FAQ)

Ons kantoor zit gevestig op de Kamille 1 in Rijnsburg.

Wij hebben ook nog een service locatie in Noordwijkerhout (PremiumPC). Deze zit gevestigd aan de Dorpsstraat 3C in Noordwijkerhout.

Wij hebben een service locatie in Noordwijkerhout waar u uw apparaten kunt inleveren voor uw reparatie.

Wanneer je van je huidige toestel af wilt of nog wat oudere toestellen hebt liggen, zijn wij zeker geïnteresseerd om deze over te nemen.
Als richtlijn voor de prijs volgen wij diverse websites waar ook apparaten worden ingekocht.

Let op! Wij maken een kopie van je ID. Daarnaast moet je 18 jaar of ouder zijn.

Jazeker, zowel in de buurt als door heel de Benelux. Wij helpen overheidsinstellingen, MKB, automatiseringsbedrijven, privé-instanties, scholen etcetera. Je krijgt bij ons als bedrijf een betalingstermijn, jouw collega kan direct worden geholpen met een incident en wij staan altijd klaar voor jouw bedrijf. Indien je een referentie wilt kunnen wij deze altijd geven. Een greep uit onze klanten kan je op onze zakelijke pagina vinden. Voor meer informatie neem direct contact op met info@premium-repair.nl.nl