Reparaties aan huis
Originele onderdelen
Uitstekende service
Klantenservice
Categorieën
Betalen
Indien je niet tevreden bent met jouw aankoop bij ons, kan je binnen 7 dagen met jouw betaalbewijs het artikel terugbrengen. Het is hierbij belangrijk dat het product ongebruikt is en in de onbeschadigde verpakking zit waar deze in was geleverd. Let op! Dit is niet mogelijk voor onze geleverde diensten. Indien je een probleem hebt met een reparatie, kijk dan onder garantie.
Ons rekeningnummer is: NL77RABO0336820887
Jouw factuur is je aankoopbewijs / garantiebewijs.
Bij Premium Repair ontvang je het factuur per mail of afgedrukt.
Ben je een factuur kwijt en heb je deze opnieuw nodig? Geen zorgen, wij bewaren deze voor je.
Neem contact met ons op om deze op te vragen.
Garantie
Indien je een probleem ervaart met jouw apparaat na de aankoop of de reparatie, dan kun je aanspraak maken op de garantie. Garantie is alles waar je in principe zelf niets aan kan doen als klant / consument. Bijvoorbeeld:
- Na de reparatie van het scherm van jouw toestel heb je opeens geen beeld meer. Je hebt het toestel, niet laten vallen en er is geen schade te zien.
- Je telefoon doet na een jaar opeens niets meer. Er is geen schade te vinden en je hebt deze niet laten vallen.
De volgende voorbeelden vallen niet onder garantie:
- Je laat jouw telefoon bijvoorbeeld na een maand weer vallen en het scherm is gebroken. Dit is helaas je eigen schuld.
- Op vakantie is je tablet in de zee gevallen. Aangezien dit je eigen schuld is, valt dit helaas niet onder de garantie.
Uiteraard kunnen de twee laatste voorbeelden gebeuren. Wij zoeken naar een oplossing waar beide partijen bij gebaat zijn. Wil je hier toch voor gedekt zijn? Dan moet je een verzekering hebben afgesloten. Zie ook: ‘verzekeringen’
Op elke reparatie geven wij 3 maanden garantie. De garantie gaat in vanaf het moment dat je bij ons betaalt.
Waarom geeft Premium Repair maar 3 maanden garantie?
Alle onderdelen die wij inkopen bij onze leveranciers worden geleverd met maximaal 3 maanden garantie. Voor een omruiling geldt hetzelfde, ook hierbij krijgen wij 3 maanden garantie en geven dit ook daar aan de klant.
Indien je een klacht hebt met betrekking tot jouw reparatie, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat wij de klacht alvast kunnen registreren.
Openingstijden
Bij Premium Repair zijn wij op alle officiële feestdagen gesloten:
2023:
Bij Premium Repair zijn wij op alle officiële feestdagen gesloten:
Nieuwjaarsdag – 1 januari 2023
Eerste Paasdag – 9 april 2023
Tweede Paasdag – 10 april 2023
Koningsdag – 27 april 2023
Hemelvaartsdag – 18 mei 2023
Eerste Pinksterdag – 28 mei 2023
Tweede Pinksterdag – 29 mei 2023
Eerste Kerstdag – 25 december 2023
Tweede Kerstdag – 26 december 2023
Onze openingstijden zijn als volgt:
Premium Repair (Rijnsburg)
Maandag t/m vrijdag: 19:00 – 23:00
Zaterdag: 13:00 – 23:00
Zondag: Gesloten
Premium Repair (Service locatie) (Noordwijkerhout)
Maandag t/m vrijdag: 10:00 – 18:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: Gesloten
Reparatie
De meest voorkomende reparaties voor telefoons en tablets zijn:
1. Scherm reparatie
2. Waterschade herstel
3. Achterkant glas reparatie
4. Batterij of accu vervangen
5. iPhone herstellen
6. Onderdelen vervangen
7. Oplaad punt reinigen
Als een reparatie niet lukt doordat er bijvoorbeeld iets anders kapot is, zijn er geen onderzoekskosten. Indien je toestel waterschade heeft zijn de onderzoekskosten altijd 29,99 euro incl. BTW, dit komt omdat er vaak veel tijd nodig is om te controleren of het apparaat te maken is. Als het probleem niet concreet is (bijvoorbeeld het apparaat geeft geen beeld, maar het scherm is niet stuk), dan zijn de onderzoekskosten 19,99 euro incl. BTW als het niet te maken is.
Ook brengen wij onderzoekskosten in rekening wanneer je de reparatie annuleert nadat je deze hebt bevestigd.
Waar mogelijk is, gebruiken wij originele onderdelen.
Wanneer een origineel onderdeel niet meer leverbaar is of nog niet te krijgen is, zullen we dit eerst met je communiceren. Voor iPhone-display-reparaties kan je zelf de kwaliteit kiezen. Dit hebben wij gedaan om verschillende prijsklassen aan te kunnen bieden.
Veel gestelde vragen (FAQ)
Wij hebben ook nog een service locatie in Noordwijkerhout (PremiumPC). Deze zit gevestigd aan de Dorpsstraat 3C in Noordwijkerhout.
Wij hebben een service locatie in Noordwijkerhout waar u uw apparaten kunt inleveren voor uw reparatie.
Wanneer je van je huidige toestel af wilt of nog wat oudere toestellen hebt liggen, zijn wij zeker geïnteresseerd om deze over te nemen.
Als richtlijn voor de prijs volgen wij diverse websites waar ook apparaten worden ingekocht.
Let op! Wij maken een kopie van je ID. Daarnaast moet je 18 jaar of ouder zijn.
Je kan hier via een iDeal betaallink en contant je reparatie voldoen.
Premium Repair (Noordwijkerhout)
Bij ons in de winkel kan je via de pin en of contant betalen.
Hoe vind ik mijn toestel model?
Indien je niet tevreden bent met jouw aankoop bij ons in de winkel, kan je binnen 7 dagen met jouw betaalbewijs het artikel terugbrengen. Het is hierbij belangrijk dat het product ongebruikt is en in de onbeschadigde verpakking zit waar deze in was geleverd. Let op! Dit is niet mogelijk voor onze geleverde diensten. Indien je een probleem hebt met een reparatie, kijk dan onder garantie.
Momenteel hebben we geen cadeaubonnen.
Jouw factuur of contantbon is je aankoopbewijs / garantiebewijs.
Bij Premium Repair ontvang je het factuur per mail of afgedrukt.
Indien je direct betaalt, ontvang je een contantbon als bewijs dat je direct hebt betaald.
Ben je een factuur kwijt en heb je deze opnieuw nodig? Geen zorgen, wij bewaren deze voor je.
Neem contact met ons op om deze op te vragen.
Informatie over ruilen en retourneren